Skjåk Treningssenter opnar!

Nye Skjåk Treningssenter opnar for sine medlemmar laurdag 14. desember.

Skjåk treningssenter AD

Det blir uoffisiell opning av det nye treningssenteret laurdag 14. desember kl. 10.00.

Les dette hvis du allereie har treningsabonnement i styrkerommet:

NB: Treningssenteret er bemanna frå kl 10 til 17 fyrstkomande laurdag 14.desember, slik at du kan hente ut ny adgangsbrikke. Får å få ny adgangsbrikke du levere inn gamalt adgangskort. Og frå måndag 16. desember kan brikke hentast ut på servicetorget. Servicetorget har ope 09.00-15.00!

Gå inn på lenka under hvis du ikkje er medlem eller har abonnement

Sjå heimeside for lenke til innmelding

Det meste er no klart med både nytt og "gammelt" utstyr på plass (og meir nytt utstyr kjem seinare). Levering av inventar, utstyr og oppkobling av brannmeldere, men også tid til innkjøring og test av det nye digitale medlemssystemet er årsaka til ei forseinka opningsdato, og vi beklager dette.

Les meir her om treningssenteret, opningstider, innmelding, abonnment, prisar osv!

ref kommunstyre