Byggesaksbehandlarane har kontordag i Skjåk onsdagar

Byggesaksbehandlarane Øystein Brandsar og Nils Henry Fosstuen har kontordag i Skjåk onsdagar. Dei kan treffast i andre etasje på kommunehuset. Resten av veka er dei å treffe på kommunehuset i Lom. Det kan vere lurt å gjere avtale med dei i forkant. Sjå kontaktinfo vedlagt.

Øystein Brandsar
Byggesakshandsamar
  • Tilgjengeleg på telefon: Måndag, tysdag, torsdag og fredag.
  • Kontorstad:  Byggesaksbehandlarane Øystein Brandsar og Nils Henry Fosstuen har kontordag i Skjåk onsdagar. Dei kan treffast i andre etasje på kommunehuset. Resten av veka er dei å treffe på kommunehuset i Lom. Det kan vere lurt å gjere avtale med dei i forkant.

Nils Henry Fosstuen
Byggesaksbehandlar