Varslar om støyande arbeid i Bismo!

Arbeide med flaumvoll i Blåbærmyra - Klikk for stort bilde Skjåk kommune

I arbeidet med flaumsikring av Bismo vil ein i perioden frå 24. april og fire veker framover måtte pårekna tidsvis mykje støy i området.

Varslar om støyande arbeid i Bismo!

Det er entreprenør Anlegg Øst som varslar. Det er spesielt ved spunting og tipping av pukk at ein må pårekna ein del støy.

Les varsel frå entrepenør her:

VARSEL OM STØYENDE ARBEIDER
FLOMSIKRING BISMO

I perioden 24.04.23 - 26.04.2023 vil Anlegg Øst Entreprenør starte opp med planlagte arbeider nær eller på din eiendom.
Antatt varighet på arbeidene er perioden mellom den 24.04.23 og cirka fire uker fremover, arbeid som vil overstige grenseverdier støy er Spunting og tipping av pukk. Vi vil tilrettelegge arbeidet slik at det skal bli minst mulig støy for beboere i området. Støyende arbeider er nødvendig grunnet massetype og grunnforhold, at det derfor ifm. utførelsen av arbeidene er nødvendig.

Dersom du ønsker en befaring eller ytterligere informasjon kontakt stedlig leder i Anlegg Øst Entreprenør AS:
HMS ingeniør Anne Skjærbekk Østby, telefon nummer 41 66 47 93
Arbeidene utføres som en kontrakt for Skjåk kommune og Norges Vassdrags og Energidirektorat. Øvrige henvendelser kan rettes direkte til oppdragsgiver.

Sjå vedlegg (PDF, 129 kB)

Bernt Dahl
Teknisk sjef