Skjåk kommune ynskjer velkomen til bygda i vinterferien

Skitur i Skjåk

Det nærmar seg vinterferie, og Skjåk kommune ynskjer velkomen til bygda. Her er rikeleg med plass, enten du vil gå i dei gode oppkøyrde skiløypene, om du vil ha den ein fin tur på fjellskia eller om du vil utfordre ein av toppane i området.
På Grotli opnar vesletrekket, men der må kome litt meir snø før dei får sett i drift T-trekket. Langrennsløypene der ligg klare, Kroa er open og treng du overnatting er også hotellet ope. I Skjåk er her mange oppkøyrde løyper, status for desse finn du på  Skjåk Turløyper på sosiale media.

Skulle det vere slik at du må jobbe nokre timar medan du er her, er det full anledning å finne seg ein plass på Smiu  i Bismo og sitje der. Den langvarige og strenge kulden i Skjåk har slept taket, og yr.no melder plussgrader komande veke

Vi ber om at alle følgjer gjeldande smittevernreglar for covid-19 i vinterferien, og ynskjer alle hjarteleg velkomne til Skjåk.

Oversikt vinterferie i Norge

Vinterferie veke 8: 22.- 26. februar 2021

• Oslo
  • Agder