Invitasjon til reiselivs- og opplevelsesbedriftene i Skjåk

Velkommen til samling for reiselivet 24. april kl. 18-20, kommunehuset i Skjåk

Korleis kan vi saman få til auka verdiskaping for reiselivsbedriftene i Skjåk?

Skjåk kommune oppfordrar reiselivs- og opplevelsesbedriftene i Skjåk til å ta del i ein brei og inkluderande diskusjon om korleis vi saman kan arbeide for å styrke reiselivet og reiselivsbedriftene i Skjåk.

Bakgrunnen for prosessen er eit ønske om å legge til rette for auka verdiskaping for næringa, med ei samla og sterk reiselivs- og opplevingsnæring, enten det handlar om Skjåk som eige destinasjon eller å dra meir nytte av Skjåk sin unike posisjon mellom aust og vest, og midt mellom og i nærleiken av fleire nasjonalparkar.

Denne prosessen er eit forstudie og fase 1 i ein mogleg «Masterplan for Reiselivet i Skjåk».

Masterplan for reiselivet

I ein Masterplan kan reiselivet m.a. definere kva Skjåk er, og skal vere som destinasjon, og å stake ut både ein førande kurs og konkret handlingsplan for utviklinga av reiselivet i kommunen.

Med å skape ein heilskapleg plan med felles retning og visjon for heile reiseliv – og opplevingsnæringa i Skjåk, kan ein lettare komme til måla og komme enda lengre.

FASE 1 - Forstudie

I den innleiande fasen til masterplanarbeidet skal vi lytte til kvarandre og hente inn kunnskap som skal vere grunnlaget for samarbeidet videre. Ved å kartlegge nå-situasjon, forutsetningar og ressursfundament i reiselivet, er ambisjonen denne våren å finne utfordringane vi kan ta tak i saman, og dei moglegheitene vi saman ynskjer å gripe. Forstudiet skal ta utgangspunkt i det rike reiselivet vi allereie har i Skjåk og legge til rette for ein berekraftig utvikling i takt med gjestens behov – nå og i framtida.

Forstudien gjerast i samråd og dialog med Næringsnettverket i Skjåk og i samsvar med alt det gode arbeidet som nå gjerast for auka dialog og samarbeid i næringslivet i Skjåk som heilheit.

Skjåk Kommune er prosjekteigar og Skåppå AS er engasjert som prosjektleiar og ansvarleg for sluttrapport og leveranse.

Varigheit er frå april-juni og vi ber dykk halde av dato/tid:

Samling 1

• Dato: 24. april 2024
  • Sted: Kommunestyresalen
  • Tidspunkt: kl. 18–20

Program for kvelden

• Innleiing ved Skjåk Kommune, Sølvi Lemstad Hiller og Kristin Smågård
  • Fagleg kvarter med Skåppå
  • Runde rundt bordet
  • Arbeidsverkstad
  • - Pause med kaffe og kaku
  • Arbeidsverkstad