Reguleringsplanforslag for Øyberget næringsområde – Kunngjering av planvedtak

Kommunestyret i Skjåk gjorde 23.02.2023 i sak 8/2023 vedtak om å godkjenne "Detaljreguleringsplan for Øyberget næringsområde" – planid. 34330002.

Kommunestyrets fleirtalsvedtak lyder slik:

1. Skjåk kommune vedtek i medhald av plan- og bygningslova § 12-12, å godkjenne detaljreguleringsplan for Øyberget med planid. 34330002.
  2. Detaljreguleringsplanen omfattar revidert reguleringsplankart - datert 25.01.2022, reviderte reguleringsplanføresegner – datert 25.01.2022, revidert planomtale – datert 25.01.2022 og ROS- analyse - datert 28.06.2022.
    • Planføresegner 4.1.i) I perioden fom. 15.06 tom. 15.09, samt på helge- og høgtidsdagar, skal det ikkje gjennomførast støyande aktivitet knytt til grunnarbeid som sprenging, pigging, knusing, massetransport, tomtearrondering mm. Bygningsarbeid blir ikkje rekna ikkje som støyande aktivitet i denne sama
  3. Etiske retningsliner for etablering i planområde må godkjennast av Skjåk kommune. Dei skal bli innlemma i framfesteavtala.
  4.  Alle ynskje om etablering i planområdet skal politisk handsamast i Formannskapet. Ved eit eventuelt datasenter skal følgande regler gjelde og vera tilknytt framfesteavtale:
  • Krafttilknytinga skal vera ut frå eigen 22KV utgang inne i Øyberget Kraftstasjon. Eventuell redundant line skal vera knytt mot 22KV Line mot Skjåk1 Kraftverk.
  • Støy som er innafor grenseverdiane, men som likevel skaper sjenanse i nærområdet mot campingplassen og utover skal det gjerast tiltak mot for å eliminere problemet.
  • Bygningens utforming og høgde skal vera slik at den ligg naturleg i terrenget og ikkje skaper unødig visuell «forureining». Høgda på bygning skal ikkje vera over det som er nødvendig for bygningens funksjonalitet.
  • Det er ei målsetting å få til eit datasenter som går på grøn energi, er av dei aller mest energieffektive og har ein forplikta plan som skal gjenbruke mest mogleg av overskytande varme og tek omsyn til klima og miljø.
  • Det skal utarbeidast ein forpliktande plan som viser verdiskaping og antall arbeidsplassar.
  • Det skal ikkje utvinnast kryptovaluta.

Reguleringsplanområdet er totalt på ca. 115 dekar. Hovudformålet med reguleringsplanen er å legge til rette næringsareal på massetippen ved Øyberget kraftverk for etablering av lettare industri, verkstad og lagerverksemd.  I planen som er vedteken, er det definert at datalagringssentral fell innafor omgrepet lett industri på vilkår av at eventuell slik verksemd blir etablert med løysingar som gjev lite støybelastning mot omgjevnaden.

I samsvar med kommuneplanens arealdel er det regulert inn ny tilkomstveg til det nye næringsområdet, og regulert areal for bygging av gang- og sykkelveg på strekninga langs fylkesvegen fram til den nye tilkomstvegen. Ein eigen reguleringsplan som er under utarbeiding, vil omfatte strekningen med gang- og sykkelveg frå RV15 fram til planområdet (Detaljregulering for gang- og sykkelveg Dønfoss Nord", planid. 34330006). Det er avsett eit eiga område på tippen, der nytt høgdebasseng kan etablerast for oppgradering og etablering av VA-nett i området.

Den vedtekne planen omfattar følgjande dokument: Desse dokumenta ligg som vedlegg til denne artikkelen.

Frist for klage

Ein kan klage på kommunestyret sitt vedtak om godkjenning av reguleringsplanen. Eventuell klage sendast Skjåk kommune innan 31.mars 2023.

Eventuelle spørsmål om reguleringsplanarbeidet, kan rettast til:

Bilete av Øyberget næringsområde i Dønfoss - Klikk for stort bildeBilete av Øyberget næringsområde Skjermdump av planbeskrivelse

Øyvind Pedersen
Arealplanleggar