Sommarjobbprosjektet 2024

Trenger din bedrift ekstra arbeidskraft i sommar? Skjåk kommune gjev tilskott til bedrifter som ønskjer seg ungdom som arbeidskraft i sommar. Søknadsfrist 25. april 2024.

Trenger din bedrift ekstra arbeidskraft i sommar?

Skjåk kommune gjev tilskott til bedrifter som ønskjer seg ungdom som arbeidskraft i sommar. Tilskottet er på inntil kr 1500,- pr. vekesverk. Prosjektet gjeld for ungdom mellom 14 og 18 år. Ein får ikkje tilskot for eigne ungar. Målet med prosjektet er at ungdom skal få moglegheit til å bli kjent med næringslivet i Skjåk på ein positiv måte.

Det vert annonsert i Fjuken og på heimesida til Skjåk kommune kva for bedrifter som ønskjer ungdommeleg arbeidskraft og søkjarane søkjer direkte til bedriftene. Dersom Sommarjobbprosjektet er interessant for dykkar bedrift, ta kontakt med:

Ta kontakt innan 25. april 2024

Sølvi Lemstad Hiller